Radio Kami

Tuesday 27 August 2013

Pengembaraan bermula...

Bismillahirrohmanirrohim...

Assalamualaikum wbt..

Alhamdullillah.. segala puji bagi Allah yang menggerakkan hati kami dan memberi kekuatan untuk kami memulakan blog ini. Saya Balqis dan suami saya Alif. Idea untuk berblog ni spontan keluar dari suami saya yang minta saya buat agar kami boleh pahatkan kenangan kami dan berkongsi apa saja dengan semua apa yang patut dikongsi untuk tatapan semua yang mungkin memerlukan info dan juga untuk anak cucu nanti.. Serius, saya tak pandai mengarang.. saya juga tak reti share2 cerita dgn org ramai. tapi sebagai isteri saya turutkan juga permintaan suami tercinta, kerana apahal sgt jika nak dibandingkan dengan segala sokongan moral dan pengorbanan yang diberikan kepada saya selama ni.. tak terhitung..(abang thank  you for everything...  ;( (bak ni cek touching sket..) insyaAllah..semoga entry2 dlm ni nnti berguna untuk semua.. semoga diredhai Allah.. amin..



No comments:

Post a Comment