Radio Kami

Wednesday 14 September 2016

Idea laundry untuk rumah apartment

AsSalam wbt.
Saya nak share skit ni idea-idea yang di'gugel' dari internet untuk susunatur ruang "laundry" bagi rumah jenis flat/apartment mahu pun kondo.
pemandangan tercemar oleh jemuran... huhu~ saya pun biasa buat.. teruk betul.. haha~
Saya pilih idea yang saya rasa saya sangat2 suka.. Kalau korang pun suka cer komen kat bawah nanti.. Saya suka putih sebab nmpk putih dan lapang.. rumah tak berapa besar akan nampak lebih luas dengan warna putih. hehehe~ jom jamu mata...
ok la...

siap ada garden....

sambil basuh baju bleh lepak2 kt sini...

cantik je susun...

ok jugak...

benda alah ni mmmg sesuai...

elok jugak...

mcm nak beli dryer jugak ni... huhu~

wahhh... mcm keperluan je dryer ni..

okla..

bersihnya... huhu~

lebih menarik... dryer dan washer disusun bertindih..

I Likeee.....

Nice....        
Dah tengok idea-iea ni rasa semangat nak cantik dan kemaskan ruang laundry.. haha~ harap2 semangat tu berkekalan...hehe~

Sekian, semoga bermanfaat

No comments:

Post a Comment