Radio Kami

Tuesday 13 September 2016

Mai Pekena Ikan Bakar Special..... Ummul Ikan Bakar Special

Assalamualaikum wbt,

Hari ni tak nak karang panjang2.. just nak share kt pembaca-pembaca sekalian tempat makan best untuk penggemar Ikan Bakar Special, Seafood atau tomyam.. KOrang kena try makan sini..

Ummul Ikan Bakar Special namanya..Lokasi Jalan Hutan Kampung, Alor Setar KEdah...
Jemput mai bagi yang lalu lalang.. Kedai makan ni dibukadr pukul 5ptg - 1pagi...
DIbuka setiap hari melainkan raya atau ada hal2 yang tak dapat dielakkan.

Wajib CUBA!! bukan saja2 nak promote... tapi memang nak promote.. sebab kedai ni milik family saya... hahaha~ kalau tgk muka nak sama tu adik saya.. Kalau nampak yang hensem2 mcm imam muda tu adik ipar saya...

Nak tempahan awal boleh call saya Balqis: 0197435949, atau direct call manager kami yang hensem: Irsyad 01128401852, atau adik saya yang comel: Ust Syabinar 01127497073

Sekian..



Peta Lokasi Ummul Ikan Bakar Special
Ikan BakarPaling Sedap bagi saya..

Sotong goreng Tepung




No comments:

Post a Comment