Radio Kami

Friday 7 February 2014

Cerita jalan2...

Assalamualaikum wbt

Last month, January 2014 adalah bulan yang penuh dgn jalan2 je.. kenapalah pembukaan tahun baru ni dah mula dgn berjalan2.. sedangkan aku xdak mood utk berjalan...

Mula dengan pi Vietnam dengan kakak ipar n her husband, then BEWG's Company trip a.k.a Team Building ke Sabah, dan konvoi dgn geng MBC ke Songkla-Pattani-Betong,Thailand..

Mcm mana nk ada mood.. aku busy kalah PM lagi.. mana sibuk dengan thesis lagi, keja lagi... hujung bulan januari lak cuti Chinese New Year.. staff cina semua cuti, aku la tapau semua keja.. (sekarang ni kt site aku sorg je civil engineer melayu, company China beb, wlupun CNY aku kena keja haha~)

Sekarang, kalau En. Alif nak cerita bab p jalan2 dah tak excited.. keja banyak.. huhu..

ok lah,next post je, aku cerita pasal p jalan2 hari tu k..

bye bye..

No comments:

Post a Comment